Styl i wygoda w Schenker AS Gardermoen
Kiedy jesienią 2020 dział frachtu lotniczego Schenker AS w Gardermoen miał przenieść się do nowego biura, wybrał AJ Produkty jako swojego głównego dostawcę wyposażenia. Nasza sprzedawczyni projektowa, Anniken Sørli, wspierała klienta przez cały proces: od planowania do dostawy. Efektem jest stylowe i niestandardowe rozwiązanie, dostarczone oraz zmontowane w uzgodnionym terminie.
Oddział Schenker AS w Gardermoen jest częścią dużej grupy reprezentowanej w 140 krajach. W 2019 roku norweski oddział firmy osiągnął obroty w wysokości 4,1 miliarda NOK. Był to norweski dział frachtu lotniczego – ten sam, który powierzył AJ Produkty wyposażenie nowego biura.
Test mebli przed zamówieniem
Aby ułatwić klientowi wybór asortymentu, zaprosiliśmy przedstawicieli firmy do biura AJ Produkty w Kløfta. Nasz salon jest tak zorganizowany, aby klienci mogli zarówno zobaczyć, jak i wypróbować produkty z naszej oferty. To sprawia, że wybór jest prostszy i bardziej ekscytujący. Aby pomóc klientom w przejrzystej wizualizacji rozmieszczenia mebli, nasz sprzedawca przygotował kilka szkiców 3D całego lokalu. Wybrane produkty zostały przedstawione na realistycznym rysunku, co ułatwiło identyfikację niezbędnych zmian i dalszą adaptację. Przygotowano również sugestie dotyczące produktów i kolorystyki, co pomogło klientowi znaleźć rozwiązanie, które najbardziej mu odpowiada.
Kompleksowo i na czas
Stworzono stanowiska biurowe dla 46 pracowników, gdzie stanęły biurka do pracy siedząco-stojącej i szafy z serii MODULUS oraz ścianki biurkowe ZIP RIVET. Do sali konferencyjnej wybrano krzesła konferencyjne FAIRFIELD, natomiast w pomieszczeniach ogólnodostępnych wykorzystano krzesła i meble GANDER i COPENHAGEN. Zadbaliśmy o to, aby wszystkie zamówione przez Schenker AS produkty zostały dostarczone na czas, były zmontowane i gotowe do użycia. Dzięki temu pracownicy przenieśli się bezpośrednio do umeblowanego pomieszczenia, gdy tylko monterzy zakończyli pracę.
Niestandardowo i funkcjonalnie
Dialog, który prowadzimy z naszymi klientami w AJ Produkty, umożliwia nam dostarczanie produktów specjalnie wykonanych i dostosowanych do indywidualnych potrzeb, z czego skorzystał również Schenker AS, Gardermoen. Firma potrzebowała stołu przystosowanego do pakowania przesyłek pocztowych. Dostarczyliśmy specjalnie wykonane biurko z regulacją wysokości, zbudowane w części z serii MODULUS. Stworzyło to rozwiązanie, które można dostosować do każdego użytkownika tego biurka, ponieważ można je podnosić i opuszczać w dowolny sposób.
Klient musiał także dokonać innych zmian, na przykład w doborze kolorów, produktów i ilości. Schenker bardzo docenił elastyczność oferowaną przez AJ Produkty oraz możliwość opracowania niestandardowych rozwiązań:
"W przypadku dużych projektów mogą pojawić się zmiany, ponieważ dostosowujesz się do nowej siedziby. Nasz główny dostawca wykonał świetną robotę. Wykonał specjalne meble dostosowane do naszych potrzeb i życzeń, nie wspominając o zmianach produktów oraz ilości. "
Ida Edlund, Business Developer - Air Freight Norway, Schenker AS, Gardermoen