Jakość w każdym detalu
W AJ Produkty mamy ponad 45 lat doświadczenia w wyposażaniu miejsc pracy. W swojej działalności skupiamy się na potrzebach klienta i nieustannie badamy rynek. Naszym celem jest tworzenie zdrowego i przyjaznego otoczenia w pracy. Stawiamy na jakość, funkcjonalność i kompleksowe rozwiązania. Sztab specjalistów w zakresie ergonomii i rozwoju produktu codziennie dba o to, aby oferta AJ Produkty była bogata i nowoczesna. Dzięki temu możemy oferować nie tylko wyposażenie, ale większą produktywność i satysfakcję z pracy.
W siedzibie głównej AJ Produkty w Halmstad działają specjaliści od zakupów: Erika Larsson i Kristoffer Eriksson. Dział Zakupów codziennie rozszerza portfolio produktów z myślą o potrzebach klientów z całej Europy.
– Nasza oferta jest zaskoczeniem dla wielu osób, gdyż zawiera ogromną liczbę produktów i rozwiązań dla niemal każdej branży. Zakłady produkcyjne AJ w Polsce i Słowacji wytwarzają sporą część oferowanego asortymentu. Prawie 90% wszystkich artykułów pochodzi od dostawców z Europy, a większość produktów powstało w Szwecji, mówi Kristoffer.
Przed zakupem dogłębnie analizujemy kwestie jakości i sprawdzamy zapotrzebowanie na rozpatrywany produkt. Artykuły obecne w ofercie są regularnie kontrolowane. Dzięki temu mamy pewność, że wciąż są atrakcyjne dla klientów.
–Inspirację czerpiemy z targów, wystaw i aktualnych trendów. Szukamy produktów, które klienci pokochają. Duże znaczenie mają akcesoria i gadżety, które czynią firmowe przestrzenie przyjaznymi i nowoczesnymi. Mowa tu o oświetleniu, ergonomicznych akcesoriach do komputerów, czy modułowych meblach, które łatwo przystosować do potrzeb. Nawet takie drobiazgi wpływają na samopoczucie pracowników i sukces firmy, mówi Erika.
GRUNT TO MIEJSCE PRACY
Gruntowna kontrola jakości to bardzo ważny czynnik w pracy Działu Zakupów. Aby ją umożliwić, konieczna jest ścisła współpraca z innymi działami, np. Działem Jakości.
– Gdy planujemy wprowadzić do oferty nowy produkt, stawiamy się na miejscu klienta i oceniamy go pod względem trwałości, niezawodności i walorów wizualnych. Testujemy go i sprawdzamy, czy jest odpowiednio spakowany, wyjaśnia Erika.
Kolejną ważną kwestią z punktu widzenia rozwoju produktu jest wpływ na środowisko naturalne. AJ Produkty to pierwsza firma, która wprowadziła na rynek wyposażenie dla szkół i przedszkoli z certyfikatem Eco Label.
– Tworzenie nowych produktów i wprowadzanie ich do oferty nie może się odbywać bez troski o środowisko. Dobrym przykładem są ścianki Split, w przypadku których bardzo duży nacisk położyliśmy na kwestię późniejszego recyklingu, mówi Erika.
Zarówno w trakcie produkcji, jak i poszukiwań nowych produktów kluczową kwestią jest jakość. Wiele propozycji nie spełnia norm, a to oznacza, że nie znajdą one miejsca w ofercie AJ. Te, które wybieramy muszą być trwałe, ergonomiczne, funkcjonalne i produkowane z poszanowaniem środowiska naturalnego.
– Akceptujemy tylko te produkty, które pomyślnie przejdą testy. Dzięki temu możemy wziąć pełną odpowiedzialność za każdą nową pozycję w asortymencie. Mamy pewność, że jakość jest na niezmiennie wysokim poziomie, mówi Kristoffer.