Odstępstwa od jakości? Nie u nas!
Świadomość jakości jest stałym elementem naszej działalności. Wiemy, że za każdym zamówieniem stoi ktoś, że każda dostawa jest oceniana. Dlatego pracujemy zgodnie ze ścisłymi protokołami kontroli jakości, zapewniając, że każdy produkt z oferty jest zgodny z naszymi obietnicami. Wszystko po to, by móc z dumą powiedzieć, że posiadamy świetne produkty, które dają Wam owocny czas w pracy.
Produkty, którym możesz zaufać
Zbudowaliśmy firmę opartą na idei pomagania ludziom poczuć się dobrze w pracy, dostarczając meble i sprzęt dostosowane do różnych codziennych sytuacji. Dlatego zawsze chcemy, aby klienci ufali naszym produktom. Musicie wiedzieć, że każdy z naszych produktów to bezpieczny wybór, który przetrwa próbę czasu i zapewni Wam funkcjonalność i wygodę, których oczekujecie – przez wiele lat. W związku z tym dbamy o wysoki i stały poziom jakości dla całego asortymentu.
Wysokie wymagania dla całej gamy
Jesteśmy odpowiedzialni za projekt i produkcję prawie jednej trzeciej naszego asortymentu, reszta pochodzi głównie od producentów ze Szwecji lub Europy. Jednak niezależnie od pochodzenia, każdy nowy produkt musi przejść przez dział jakości, aby znaleźć się w ofercie. Żaden produkt, nawet nasz własny, nie idzie na skróty. Większość nowych produktów – naszych własnych i tych od dostawców – została przetestowana przez bezstronny instytut badawczy przed wprowadzeniem ich na rynek. Jeśli sami jesteśmy inicjatorami, śledzimy nasz proces projektowania (czytaj więcej tutaj), aż produkt zostanie zatwierdzony i wytworzony.
Kontrola jakości nowych produktów
Na co więc zwracamy uwagę, aby zapewnić jakość nowego produktu? Nasza ocena jest zawsze dokonywana z perspektywy holistycznej i dotyczy funkcji produktu oraz jego zewnętrznych i wewnętrznych właściwości, takich jak wykończenie powierzchni, trwałość, bezpieczeństwo i stabilność. Ponadto brane są pod uwagę zdolność opakowania do ochrony produktu, przejrzystość instrukcji montażu, łatwość montażu produktu i jego oznakowanie odpowiednimi symbolami (Nordic Ecolabel, oznakowanie CE itp.) . Dopiero gdy każdy element jest w porządku, produkt uzyskuje aprobatę.
Kontrola posprzedażowa
Każdy produkt w naszym asortymencie przeszedł gruntowną kontrolę jakości przed ostatecznym zatwierdzeniem, ale to nie oznacza końca naszych dążeń do perfekcji. Aby utrzymać poziom jakości istniejącego asortymentu, stale monitorujemy opinie klientów. Śledząc na co dzień reklamacje, możemy szukać źródeł błędów i szybko je usuwać. Czy wystąpiła wada produktu, problem z dostawą lub uszkodzenie transportowe? A może klient skorzystał z prawa do zwrotu? Gdy mamy odpowiedź, możemy działać – wynagradzając klientowi i wskazując producentowi ewentualną wadę. Dążenie do jakości nigdy się nie kończy.
Ciągłe doskonalenie
Posiadamy certyfikat ISO 9001 i pracujemy w procesach zapewniających jakość na wszystkich etapach działalności. Częścią naszej polityki ciągłego doskonalenia jest nieustanny przegląd towarów znajdujących się w naszym asortymencie. Ocena opiera się m.in. na rzetelności dostaw oraz zdolności do utrzymania stałej wysokiej jakości. Ponieważ tylko to, co najlepsze, jest wystarczająco dobre dla naszych klientów.
Nowe artykuły prosto do Twojej skrzynki!
Kilka razy w miesiącu wysyłamy nasz newsletter z wartościowymi artykułami, przewodnikami po produktach, inspirującymi aranżacjami wnętrz oraz aktualnymi promocjami. Zapisz się już dziś!Zapisz się tutaj!
Proszę czekać...
Klikając "Zapisz", potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności.